امروزه آرایش گران تلاش می کنند که همگام با پیشرفت مد پیش بروند و خدمات به روز مورد نیاز افراد را فراهم کنند. به همین علت است که آرایش گران هر چند وقت یک بار اطلاعات خود را به روز می کنند تا از خدمات و آموزش های جدید آگاه باشند. در این مقاله از زیورآنلاین به تفضیل درباره خدمات بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه صحبت خواهیم کرد.

 

پاک سازی پوست

    از خدمات مهمی که باید در آموزش آرایشگری مردانه مورد آموزش قرار بگیرد پاکسازی پوست است. اهمیت سلامت پوست بر همه واضح و روشن است. همین امر مهم است که در زیبایی تاثیر شگرفی دارد.در واقع پوستی سالم و شفاف داشتن از خواسته تمام افراد است اما همه به آن اهمیت نمی دهند یا حداقل وقتی را روزانه صرف آن نمی کنند.

    به خصوص مردان که انجام پاکسازی پوست هر هفته جزو برنامه های شان نیست و معمولا آموزش خاصی در این باره ندیده و اطلاعاتی در این زمینه ندارند.همه انسان ها فارغ از جنسیت هر روزه در معرض انواع آلودگی های محیطی و هم چنین تابش مضر آفتاب قرار دارند. چنانچه که تحرک کافی نداشته باشند و تغذیه مناسب روزانه پوست را هم رعایت نکنند دچار انواع مشکلات پوستی خواهند شد.تاثیر تمام این موضوعات روی پوست را نمی توان نادیده انگاشت.

    به منظور از بین بردن مشکلات پوستی و پاک کردن پوست از تمام آلودگی ها مهم هست که ماهی حداقل دوبار پوست را پاکسازی کرد.عمل پاکسازی پوست مراحلی دارد که شامل لایه برداری (برداشتن لایه مرده پوست)، اسکراب پوست، ماساژ و آب رسانی به پوست با انواع ماسک ها و کرم های مرطوب کننده است. چنانچه که اطلاعات کافی راجع به پاک سازی پوست ندارید و پوست خود را نمی شناسید می توانید از خدمات بهترین آرایشگاه مردانه استفاده کنید.

 

کراتینه و صافی موب

    ا استفاده مکرر از دستگاه های حرارتی چون سشوار و اتو مو، هم چنین استفاده از شامپوهای نامرغوب و رنگ کردن مکرر مو، کراتین طبیعی موجود در مو آسیب می بیند. مو سلامتی اش را از دست داده فر و مجعد شده و کدربه نظر می رسد.در آرایشگری مردانه کراتینه کردن جزو خدمات بهترین آرایشگاه مردانه به حساب می آید.

    کراتینه کردن روشی است که با آن مو را به حالت قبل از آسیب برمی گردانند. انجام این عمل در خانه توصیه نمی شود زیرا که به مهارت و تجربه کافی نیاز دارد.کراتینه کردن مو در بهترین حالت 6 ماه دوام خواهد داشت و این موضوع به معنای ترمیم هر 6 ماه یک بار است.

    البته مراقبت هایی بعد از انجام کراتینه کردن مو لازم است مانند: استفاده از شامپوهای مخصوصی که در هنگام شستشو کراتین را از مو جدا نمی کند و عمر کراتین را افزایش می دهد.ادعای کراتین داشتن در تمام شامپوها وجود دارد اما این که کدام شامپو واقعا کراتین دارد مشخص نیست،

    پس برای انتخاب شامپو کراتینه باید با یک متخصص مشورت کنید.از وسایل پرحرارت آرایشی کم تر یا کلا استفاده نکنید. بعد از استحمام از سرم مو استفاده کنید. موی خود را پس از استحمام به آرامی با حوله پنبه ای خشک کنید. مراقبت های پس از کراتینه عمر دوام کراتین را افزایش می دهد.

 

متعادل سازی چهره

    در راستای ارائه خدمات بهترین آرایشگاه مردانه، متعادل سازی چهره یا کانتورینگ هم قرار دارد. چهره ها به 4 دسته (مربعی، دایرهای، بیضی شکل، مستطیلی) از نظر اشکال تقسیم بندی می شوند.هرکدام از این نوع اشکال صورت را می توان با استفاده از کرم یا پودر های روشن و تیره به صورتی ایده آل تر نزدیک کرد.

    البته که در متعادل سازی چهره عیوب صورت نظیر لک، کک و مک را نیز می پوشانند.هنر کانتور به مهارت و تجربه و آموزش مناسب نیاز دارد. کار کانتور صورت در هر مدل صورت به طور یکسان شروع می شود، که این مرحله زیرسازی نام دارد. زیرسازی پوست یعنی دادن یک پوشش یک نواخت به صورت که براساس نوع و رنگ پوست انتخاب می شود. در مرحله بعدی با ابزار کانتور صورت را کانتور می کنند.

    این مرحله در هر صورتی متفاوت است چون بسته به شکل صورت خطوط سایه روشن هم متفاوت است. مرحله آخر کانتور صورت فیکس کردن است که با استفاده از انواع اسپری یا پودرها انجام م یشود.فیکساتورها کانتور را مدت طولانی تر، به طور ثابت روی پوست نگه می دارند. متعادل سازی پوست در آرایشگاه مردانه توسط آرایش گران حرفه ای و در زمینه خدمات گریم به مشتریان ارائه می گردد.

 

هیرکات

    بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران خدمات کوتاهی و هیرکات را ارائه میدهند. اما آرایشگاهی موفق است که آخرین متد کوتاهی و انواع مدل ها را آموزش دیده و بتواند روی مو با هنر خود ترکیب کرده و پیاده سازی کند.دانش کوتاهی مو می تواند از طریق دیدن فیلم های آموزشی بدون داشتن استاد صورت گیرد. اما تکرار و تمرین است که این دانش را تبدیل به هنر و یک هنر پولساز می کند.

 

ویتامینه مو

    بر اثر تغذیه نامناسب و نرسیدن ویتامین های ضروری مورد نیاز مو به پوست سر، مو دچار ریزش می شود. برای جلوگیری و قطع ریزش مو لازم است که ویتامین های مورد نیاز مو تامین شود.این کار، هم از طریق خوردن مواد خوراکی حاوی ویتامین صورت می گیرد و هم از طریق مواد و شامپوهای حاوی ویتامین. ارائه خدمات این چنینی در آرایشگاه های مردانه نیز انجام می شود.

 

رنگ مو

    تعجب نکنید رنگ مو هم بین مردان به اندازه خانم ها رایج است. خیلی از مردان سفید شدن رنگ موی شان را با رنگ کردن آن پنهان می کنند یا که از انواع لایت ها و انواع مش ها برای زیباتر شدن موهای خود بهره می گیرند.رنگ کردن مو، مخصوصا ترکیب رنگ ها کار حرفه ای است و بهتر است که از یک متخصص حرفه ای برای این کار کمک بگیرید زیرا که نداشتن تجربه کافی یا یک اشتباه کافی است تا موی شما بسوزد و پس از رنگ جلوه و زیبایی خود را از دست بدهد.

 

خدمات بهداشتی ناخن

    حفظ بهداشت و زیبایی ناخن تنها مختص به خانم ها نمی باشد. خدمات ناخن در آرایشگاه های مردانه شامل: حفظ بهداشت ناخن، پاکسازی آلودگی از ناخن، اسکراب کردن پوست دست و پا، و مرطوب کردن آن و هم چنین سوهان کشی و دادن فرم به ناخن ها است.

 

آرایش مو

    جزو خدمات پایه و اصلی هر آرایشگاهی آرایش مو است. آرایش مو شامل کوتاهی صافی یا فر کردن و حالت دادن به مو است. آرایش مو دریایی بی پایان دارد و با کمی خلاقیت می توان مدل مو جدیدی به دست آورد.آرایش مو همیشه تحت تاثیر مد بوده و در زمان های مختلف تغییر می کند. البته مدل موهایی هم وجود دارد که ساده تر است و هیچ زمانی از مد نمی افتد.

 

منبع: inannaz.com