تا انجایی که می دانیم هیچ وقت خریدن کادو آسان نبوده است و این کار قطعا چالش برانگیز بوده است. مخصوصا روزهایی مثل ایام ولنتاین، تولد و...، این موضوع قطعا دغدغه بسیاری از شما عزیزان است.

    خریدن ساعت نیز از جمله مواردی است که هدیه دهنده حتما باید چند چیز را در مورد شخصی که قرار است ساعت را به او هدیه دهد بداند.باید بداند که خانم مورد نظر او این ساعت را کجا خواهد پوشید، همچنین باید در مورد رنگ هایی که هدیه گیرنده معمولا استفاده می کند نیز اطلاعاتی داشته باشد.

    در این مقاله از زیورآنلاین چند راهنمایی در مورد خرید موفقیت آمیز ساعت به عنوان هدیه برای خانم ها گرد آوری کرده ایم که با شما عزیزان در میان می گذاریم. پس با ما همراه باشید.ساعت باید با تیپی که قرار است همراه آن باشد، مطابقت داشته باشد. برای مثال، برای استفاده روزمره و یا محل کار با تم لباس کمی غیررسمی، باید ساعتی را انتخاب کنید که صفحه بزرگ و بند های چرمی دارد.

 


ساعت بند چرمی 

برای مراسم های رسمی و یا محل کار با تم لباس رسمی، ساعتی را انتخاب کنید که کمی سنگ های درخشان دارد و هم چنین بند آن فلزی است. اما اگر بند آن از چرم خوب ساخته شده باشد هم مشکلی ندارد. این انتخاب همچنین برای خانم های شیک پوش بسیار مناسب است.


ساعت با بند فلزی

برای خانم های اسپورت پوش، ساعتی با صفحه دیجیتال،جی پی اس دار، دارای بند پلاستیکی و خیلی ویژگی های دیگر که با سبک زندگی این خانم ها سازگار باشد، انتخاب کنید.


ساعت دیجیتال

رنگ ساعت را با مشخصات فردی و رنگ لباس های دیگر هدیه گیرنده مطابقت دهید.برای خانم های قد بلندتر، صفحه ساعت بزرگ تر و بند پهن تر را در نظر بگیرید. هم چنین برای خانم های قد کوتاه تر و ریز جثه تر، صفحه ساعت کوچک تر و بندهای نازک تر، خوب به نظر می رسد.

    در مورد برند ساعت قبل از خریدن هر چیزی حتما تحقیق کنید، مخصوصا اگر قصد دارید ساعت گران قیمتی بخرید. برندهای زیادی وجود دارند که ساعت های گران قیمت با کیفیت بالا تولید می کنند.سعی کنید ساعتی با بند تغییر پذیر بخرید. چون که این مدل ساعت ها تنوع پذیرتر و شیک تر هستند.

    بسیاری از خانم ها ساعتی را می پسندند که نوع بند آن در مناسبت های مختلف قابل تغییر باشد.حتی وقتی که خود ساعت جعبه دارد، یک جعبه دیگر نیز به آن اضافه کنید. فقط برای این که هدیه خود را هیجان انگیزتر و زیباتر کنید.

 

منبع: شیکستون