دستبند فشن دقیقا آن چیزی است که زنان خوش تیپ باید در جعبه جواهرات خود داشته باشند تا تیپ و استایل شان کامل باشد. این دستبندها که طراحی و مدل های متنوعی دارند از جمله بهترین زیورآلات فشن به شمار می روند. اما فشن یعنی چه؟ یعنی مرسوم و طبق مد روز. یعنی سبک و مدلی که باعث زیبایی ظاهری استایل افراد مختلف می شود.

    در ادامه این مقاله از زیورآنلاین چند مدل از دستبندهای فشن که لازم است داشته باشید تا همیشه روی مد باشید را به شما معرفی خواهیم کرد. لطفا تا آخر این را مطالعه نمایید.

دستبند مروارید

    اگر می خواهید تیپ مد روز داشته باشید که کمی هم استایل کلاسیک و آنتیک داشته باشد، پیشنهاد می کنیم بدون هیچ شکی سراغ دستبندهای مرواریدی بروید. مروارید از بهترین دستبندهای فشن است که همیشه می توانید از آن استفاده کنید.مزیت این تیپ دستبند فشن این است که برای هر موقعیتی قابل استفاده است و اصطلاحا، چندکاره به شمار می رود. هم با تیپ رسمی ست می شود و هم با تیپ غیررسمی. شک نکنید با دستبند مروارید می توانید ظاهری متفاوت برای خود بسازید.

دستبند النگویی

    این دستبندها شبیه یک رینگ یا حلقه بزرگ هستند که دور مچ قرار می گیرند و انتهای آن ها هم باز است. این دستبندها در مدل های باریک و ظریف یا نمونه های پهن عرضه می شوند. مدل های مچ بند مانند این دستبند برای لباس های رسمی مناسب است زیرا ساده اما در عین حال جلوه دهنده نوعی حس و حال سلطنتی است.

دستبند چارم

    دستبندهای چارم از دیگر مدل های دستبند هستند که هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند و می توانید برای روی مد بودن از آن ها استفاده کنید. خوبی این زیورآلات این است که می توانید آویزهای مورد علاقه خود و آویزهایی که یادآور خاطرات تان هستند را از آن ها بیاویزید. این مدل دستبند فشن برای هر نوع سلیقه ای مناسب است.

دستبند مهره دار

    از دیگر مدل های دستبند فشن می توان به دستبند مهره دار اشاره کرد. این زیورآلات از متریال های مختلفی ساخته می شوند. اما اغلب دارای مهره های سنگی، چوبی یا پلاستیکی هستند. نمونه های سنگی از ارزش و بهای بیش تری برخوردارند؛ مخصوصا اگر از مهره های قیمتی در ساخت آن ها استفاده شده باشد. این دستبندها در مدل ها، شکل ها، رنگ ها و جنس های بسیار متنوع در بازار موجود هستند و می توانید با خریداری آن ها مطمئن باشید که همیشه زیورآلاتی برای روی مد بودن دارید.

دستبند با سنگ قیمتی

    هر کسی توان مالی کافی برای خرید این مدل دستبند را ندارد. روی این دستبندها از انواع سنگ های قیمتی همچون الماس زمرد، یاقوت یا عقیق استفاده می شود. حتی مدل هایی که با سنگ مصنوعی ساخته می شود هم قیمت نسبتا بالایی دارند.

دستبند چرم

    یکی از زیباترین دستبندهای فشن، نمونه های چرمی است که در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می شوند. این دستبندها را اغلب مردان استفاده می کنند. روی برخی از مدل ها پلاک طلا کار می شود. دستبند چرم همچون مچ بند دور مچ دست را می پوشاند و باعث می شود تا تیپ فرد شیک و زیبا به نظر برسد.

دستبند فیروزه

    از دیگر دستبندهای فشن باید به سنگ فیروزه اشاره کرد. سنگ قیمتیِ فیروزه که علاوه بر فیروزه ای، به رنگ های آبی سبز و آکوا هم در بازار یافت می شوند از زیباترین گوهرهایی هستند که در ساخت دستبند از آن ها استفاده می شود. ایران یکی از معادن اصلی سنگ فیروزه است و در نتیجه، مدل های بسیار متنوعی از دستبند با سنگ فیروزه را می توان در بازار پیدا کرد.

دستبند زنجیری

    آخرین مدل از دستبندهای فشن که می خواهیم معرفی کنیم، نمونه های زنجیری هستند. دستبند زنجیری ممکن است فقط زنجیر خالی یا ترکیبی از زنجیر و سنگ و مهره باشند. این دستبندها بیش تر از بقیه مدل ها در میان مردم محبوبیت دارند.بسیاری از سلبریتی ها هم به این مدل دستبند فشن علاقه بیش تری نشان می دهند. بهتر است از این وسیله زینتی برای مراسم غیررسمی و مهمانی های دوستانه استفاده کنید.

پیشنهاد

    پیشنهاد می کنیم برای خوش تیپ به نظر رسیدن سعی کنید تا حد ممکن مچ دست تان از دستبند خالی نماند. برای مناسب های رسمی سراغ مصنوعات طلا یا دستبندهای ساخته شده از سنگ های قیمتی بروید. برای تیپ های روزانه دستبند چارم یا چرمی انتخاب کنید.در مهمانی های دوستانه دستبند زنجیری بپوشید و برای مواقعی که می خواهید خاص و متفاوت به نظر برسید، سراغ دستبند النگویی بروید.

تحقیق و جمع آوری اطلاعات زهرا فتحی