اگر طرفدار رنگ ها هستید، ترند زیورآلات تابستان ۲۰۱۹ مخصوص شماست! وقت خودنمایی رنگ های رنگین کمان است! نگین های رنگی، ترند زیورآلات شده اند و ترکیب این رنگ های شاد و براق با متریال هایی چون طلا و نقره، جلوه فوق العاده ای پیدا کرده است. این نگین های رنگی با وجود کوچکی، تأثیر بسیاری در تغییر ظاهر دارند و به استایل رنگ و لعاب متفاوتی می دهند. این جواهرات قطعات مختلفی دارند و از گوشواره گرفته تا گردنبند و انگشتر، قرار است ما را شگفت زده کنند.

    طبیعتا این نگین های رنگی قیمت چندانی ندارند. تنها کافی است هزینه طلا یا نقره آن ها را در نظر بگیرید یا می توانید به سراغ متریال هایی چون استیل یا برنج بروید که قیمت بسیار اندکی دارند. به این ترتیب می توانید ترندی ترین انتخاب را با پایین ترین هزینه داشته باشید. می توانید به جای شیشه یا نگین های رنگی، متریال هایی مثل پلاستیک را هم انتخاب کنید. در این ترند زیورآلات، رنگ و تنوع رنگی اهمیت دارد و نباید درگیر هزینه و قیمت شوید.فرقی نمی کند که انگشتر باریک باشد یا ضخیم، یک لایه باشد یا دو لایه، نگین های بزرگ داشته باشد یا یک ردیف نگین کوچک روی آن نشسته باشد؛ در این ترند زیورآلات، نگین های رنگی با هر فرم و اندازه که به کار روند زیبا و جذاب به نظر می رسند. یک انگشتر دو ردیفه با ترکیب نگین های رنگی کوچک و یک نگین بزرگ طلایی، بسیار جذاب و چشم گیر است.

    یک انگشتر تمام نگین، با نگین های رنگی مستطیلی عمودی، بسیار جذاب است اما دست کردن آن نیاز به کمی توجه دارند؛ چون ممکن است نگین های پشتی در اثر ضربه یا برخورد بشکنند.گردنبندهای لایه لایه ترند زیورآلات تابستان ۲۰۱۹ هستند. ترکیب این ایده با نگین های رنگی، تأثیر هرکدام از آن ها را بالاتر می برد. یک گردنبند دو لایه با نگین ها یا دانه های رنگی بسیار جذاب است و ست کردن آن با آیتم های مختلف کاری دلچسب است. ترکیب نگین های رنگی به شکل گل روی گردنبند بسیار جالب است. در این مدل گردنبندها، از ترکیب نگین های رنگی چند مدل گل ایجاد شده که طبق طیف رنگ های رنگین کمان در کنار هم قرار گرفته اند. مدل های ساده تر هم با نگین های رنگی هم خوانی دارند.

    یک گردنبند باریک با آویز دایره ای و یک ردیف نگین رنگی کوچک، با این ترند زیورآلات هم خوانی دارد و برای طرفداران استایل مینیمال مناسب است. یک دستبند با نگین های رنگی مات و ترکیب توپ های طلایی براق، تعادل خوبی دارد که در عین براقیت، سادگی را هم حفظ کرده است. برق نگین های رنگی روی نوار طلایی نازک پایه دستبند به آن جلوه متفاوتی داده و جذابیتش را بیشتر کرده است. طیف رنگ های رنگین کمان با سایه های بیشمار روی این دستبند خودنمایی می کنند. گوشواره های نواری با ترکیب نگین های رنگی ظاهر فوق العاده ای دارد. در این مدل گوشواره تمام رنگ های رنگین کمان به کار رفته اند و یک خط شکسته را به وجود آورده اند.

    فرم نگین ها متفاوت است و از نگین های مستطیلی گرفته تا دایره ای، در این گوشواره درخشش خاصی دارند. گوشواره های هلالی میخی با نگین های رنگی هم ترند زیورآلات دیگری هستند که در ترکیب رنگ های رنگین کمان با پایه طلایی آن ها جلوه بی نظیری را به وجود آورده است. گوشواره های خورشیدی با نگین های رنگی هم ترند زیورآلات امسال هستند و برق این نگین ها برای ما یادآور نور خورشید است.

 

منبع: manodeliar.com