همان طور که می دونید هر سال مجموعه پنتون یک رنگ را به عنوان رنگ سال در نظر می گیرد و طراحان مد و لباس هم توجه ویژه ای به رنگ انتخابی می کنند. رنگی مرجانی رنگ انتخابی سال 2019 بود و ما میخواهیم کمی راجع به نحوه درست پوشیدن لباس های با رنگ مرجانی صحبت کنیم.

    یکی از جذابیت های این رنگ این است که می توان راحت با لباس های دیگه ست کرد. قبل از این که بخواهیم در مورد این رنگ بپردازیم ابتدا بریم سراغ معانی این رنگ:این رنگ را می توان در اعماق اقیانوس ها پیدا کرد، خانه دلقک ماهی ها همان مرجان. این رنگ بسیار پرانرژی و شاد به نظر می رسد اما نظرها را به خود جلب می کند و چشم از دیدن آن خسته نمی شود. رنگ مرجانی دارای پس زمینه طلایی است و بین صورتی و نارنجی قرار می گیرد.

 

حال در ادامه برویم سراغ روش های ست کردن رنگ مرجانی و نحوه درست پوشیدن آن

 

کفش مرجانی

    استفاده از یک کفش زیبا می تواند لباس های شما را شیک تر و زیباتر جلوه دهد. پوشیدن کفش مرجانی نیازمند توجه بسیار است و نمی توان به سادگی آن را با همه لباس ها ترکیب کرد. استفاده از رنگ های روشن یا لباس های سیاه سفید می تواند این رنگ را بهتر جلوه دهد. این گونه لباس پوشیدن باعث جلب نظر از سر تا پای شما می شود و چشم نواز خواهد بود.

 

کاپشن مرجانی

    بهترین گزینه کنار کاپشن مرجانی، شلوار مشکی جذب خواهد بود. شاید فکر کنید که این رنگ فقط برای این استفاده می شود چون جذب کننده نور خورشید هست اما ظاهر جالبی هم داره و چشم نوازه.

 

لباس مجلسی مرجانی

    اغلب این رنگ رو در لباس های راحتی و غیررسمی می بینیم اما با یکم آزمون و خطا می توان با لباس های مجلسی هم این رنگ رو ست کرد. به خاطر پس زمینه طلایی که در این رنگ موجود هست، استفاده از طلا به عنوان جواهرات کنار این رنگ همخوانی خواهد داشت. بهتره که از کفش های با پاشنه های بسیار بلند استفاده نشود، چون باعث ایجاد ناهماهنگی بین لباس و کفش خواهد بود.

 

رژ لب مرجانی

    چیزی که راحت می شود هر روز ازش استفاده کرد، رژ لب هست. کنار این شما می تونید از لباس های با رنگ های روشن و تیره کنار هم استفاده کنید مثلا زرد و قهوه ای.

 

بلوز مرجانی

    بلوز مرجانی بیش تر به درد خانه و دورهمی های خانوادگی می خورد، تا مجالس رسمی و مهمانی های بزرگ. می تونید از رنگ های تشکیل دهنده مرجانی هم کنار بلوز استفاده کنید یا از رنگ های خنثی مثل سفید و سیاه استفاده کنید.

 

    خب بعد از این که چند راهکار ساده برای استفاده از رنگ مرجانی در نحوه لباس پوشیدن و استفاده روزمره از این رنگ جذاب به شما ارائه دادیم، حالا وقتش هست که بریم سراغ ست کردن لباس های مختلف برای اوت فیت یا لباس های بیرون. استفاده مانتو، شلوار و شال در کنار کیف و کفش به شکلی چشم نواز و جذاب در کنار هم یکی از دغدغه های همه خانوم های شیک پوش و خوش سلیقه هست. البته رنگ مرجانی بسیار مناسب بهار و تابستان بوده و برای پاییز یا زمستان کم تر استفاده می شود.

    توجه داشته باشید که رنگ مرجانی که به عنوان رنگ سال 2019 انتخاب شد و در عین لطافت و زیبایی رنگ بسیار خاصی بوده و برای ست کردن این رنگ به کمی شناخت رنگ و اندکی تامل در انتخاب نیاز دارید پس به هیچ عنوان با عجله و سرسری برای ست کردن رنگ مرجانی قبل از مهمانی اقدام نکنید. حتما از قبل ایده داشته باشید، برای استفاده از رنگ های خاص و جلوگیری از مدزدگی حتما بهتر است از قبل ایده داشته باشید و با بررسی تصاویر متنوع و کمی مطالعه، ست مناسب را پیدا و طراحی کنید.

 

ست مرجانی و طلایی

    تنالیته رنگ مرجانی به نارنجی و رنگ گرم تمایل زیادی دارد از این رو شاید شیک ترین و مجلسی ترین ست رنگ مرجانی با رنگ طلایی باشد. از استفاده اکسسوری طلایی با رنگ مرجانی نترسید و با خیال راحت این دو رنگ را باهم ترکیب کنید.

 

ست رنگ مرجانی و کرم بژ

    رنگ کرم از جمله رنگ های خنثی بوده و معمولا چند آیتم رنگ کرم در کمد خانم ها حتما پیدا می شود پس برای ست کردن مرجانی و رنگ کرم نباید مشکل چندانی پیش رو داشته باشید. هم چنین اگر رنگ کرم از رنگ های غالب در کم لباس شماست اصلا نگران نباشید این رنگ به راحتی با مرجانی ست می شود.

 

 

ست رنگ مرجانی و سفید

    رنگ سفید هم درست مشابه رنگ کرم از رنگ های خنثی بوده و غالبا با رنگ های زیادی قابل ست کردن است. در مورد رنگ سفید و روش های کاربردی ست کردن این رنگ هم قبلا مطلبی برای شما تهیه کرده ایم که در ادامه تصاویری از نحوه ست کردن رنگ مرجانی ، رنگ سال 2019 و سفید مشاهده می کنید:

 

 

ست رنگ مرجانی و رنگ مشکی

    رنگ مشکی شاید پرطرفدارترین و پر استفاده ترین رنگ لباس در بین ما ایرانی ها باشد، در سال های نه چندان دور شاید تنها رنگ لباس اغلب خانم ها در بیش تر موقعیت ها رنگ مشکی بود، لباس مشکی کم ریسک ترین لباس در بیش تر موقعیت های اجتماعی ست. فراموش نکنید که در مورد روش های ست کردن رنگ مشکی هم در بلاگ های زیورآنلاین مطالبی برای شما تهیه شده است. در صورت نیاز می توانید به آن ها روج کنید.

 

 

ست رنگ مرجانی و سورمه ای

    رنگ سورمه ای شاید جایگزینی برای رنگ مشکی باشد اگر خیلی طرف دار رنگ مشکی نباشید احتمالا برای ست های رسمی سراغ رنگ سورمه ای خواهید رفت.

 

 

افراد مشهور و رنگ مرجانی

    حالا بعد از بررسی حالت ها و ترکیب های مختلف برای ست کردن رنگ مرجانی بد نیست نیم نگاهی داشته باشیم به سلبریتی ها و هنرمندان شاخصی که معمولا از مد روز پیروی می کنند و الهام گرفتن از این افراد معمولا ایده های خوبی برای ما فراهم می کند، اولین نفر هنر پیشه بسیار زیبا و خوش لباس هالیوودی یعنی جسیکا آلباست. جسیکا آلبا از چهره های مطرح دنیای مد و زیبایی ست چندسالی هست که با لاین آرایشی Honest با استقبال خوبی از طرف مردم رو به رو شده است. نفر دوم این لیست دوشس انگلیسی و همسر پرنس ویلیام که در بین خاندان سلطنتی انگلیس بدون شک خوش لباس ترین است،

    معمولا لباس های کیت میدلتون در مراسم و موقعیت های مختلف اجتماعی مورد تحسین طراحان و منتقدان قرار می گیرد. نفر بعدی خواننده و بازیگر فوق العاده شیک پوش یعنی جنیفر لوپز است که معمولا بر روی فرش قرمز می درخشد و با توجه به استایل جذابی که دارد ایده های فوق العاده ای برای نحوه ست کردن و پوشیدن لباس های مختلف به شما می دهد. و در نهایت نفر آخر لیست ما خواننده جوان و بسیار پرطرف دار تیلور سوئیفت است که معمولا با استایل شیک و دخترانه مطلوب خانم های جوان و نوجوان قرار می گیرد.

 

جسیکا البا

دوشس

جنیفر لوپز

تیلو سوئیفت

 

    در نهایت اگر به این رنگ علاقه دارید اما خیلی اهل ریسک کردن و پوشیدن لباس هایی با رنگ های خاص نیستید اصلا نیازی نیست حتما به عنوان لباس اصلی از این رنگ استفاده کنید، می توانید به عنوان میکاپ تابستانی یا بخشی از استایل تان که به اکسسوری، کیف یا کفش محدود می شود از رنگ مرجانی استفاده کنید. در ادامه نمونه هایی از استفاده رنگ مرجانی در اکسسوری و میکاپ را مشاهده می کنید.

 

 

منبع: شیکستون