به دلیل رنگ خاص طلای زرد، نمی توان هر لباسی را با آن هماهنگ کرد و مطمئن بود که ترکیب رنگی مناسبی استفاده شده است. به همین خاطر هنگام استفاده از طلای زرد، باید به رنگ و نوع لباس خود نیز دقت نمایید. با توصیه ما در زیورآنلاین باشید.

    اگر در طول روز و درحین کارهای روزمره می خواهید از طلا استفاده کنید، بهترین گزینه انگشتر طلا است. مخصوصا انگشترهای ساده که دست شما را اذیت نکند البته اگر نگین های انگشتر ریز باشند بهتر است. فقط دقت نمایید انگشتر خود را در جاهایی مثل کنار سینک ظرفشویی یا کاسه دستشویی جا نگذارید تا بعدا ساعت ها دنبالش بگردید! اگر می خواهید که طلای شما به چشم دیگران بیاید، بهتر است از دستبند استفاده کنید. دستبند به نسبت چند النگو هم جلوه زیباتری دارد، هم هنگام کار اذیت نمی شوید.

 

ست کردن زیورآلات با لباس

    اما اگر می خواهید در مهمانی ها از گردنبند طلای زرد استفاده کنید، به چند نکته دقت کنید.هیچ گاه از چند گردنبند استفاده نکنید. یعنی بیشتر از یک گردنبند طلا را به گردن خود نیاویزید. گردنبندهای بلند را با لباس های یقه باز بپوشید. این طرز پوشش باعث می شود که گردنبند شما بیشتر دیده شود.

    برعکس، اگر می خواهید لباس های یقه بسته خصوصا یقه اسکی بپوشید، بهتر است از گردنبند استفاده نکنید چون دیده نمی شود. مگر این که گردنبند طلای تان را روی لباس بیاندازید که این امر مستلزم این است که گردنبند شما جلوه و طرح خاصی داشته باشد تا روی لباس هم قشنگ دیده شود. در غیر این صورت می توانید از دستبند و النگو استفاده کنید.با لباس های دکلته هم می توانید از گردنبند طلای زرد و یا سفید استفاده کنید. انتخاب با شماست.

    بهترین رنگ لباس برای ست کردن با طلای زرد، رنگ های تیره هستند. مشکی، قرمز، قهوه ای و شرابی رنگ های منتخب برای لباس های هماهنگ با طلای زرد هستند. با انتخاب رنگ مناسب برای لباس خود، می توانید زیبایی خودتان را دو چندان کنید.دقت کنید، استفاده از طلا فقط نشان دادن آن نیست، بلکه جلوه بخشیدن به شماست. در استفاده از زیورآلات زیاده روی نکیند.