با بالا گرفتن تب لباس های ورزشی، شلوارهای جین و کتان صاحب رقیب های جدیدی شده اند. شلوار اسلش آیتم نسبتا جدیدی است که در چند سال اخیر به عضوی مهم و ضروری در کمد لباس بسیاری از آقایان تبدیل شده و بر عرصه مد و استایل روزمره حکم رانی می کند. کاربرد این شلوار راحت، دیگر تنها محدود به تمرینات ورزشی نیست و به لباسی مناسب برای اکثر موقعیت ها تبدیل شده است.

 

شلوار اسلش چیست؟

    شلوار اسلش در ابتدا تنها به عنوان لباس ورزشی تولید می شد. این شلوار سبک و راحت، ظاهری اسپورت دارد و از قسمت ران تا ساق پا تنگ تر می شود. این تنگ شدن گاهی به کمک کش های پهن صورت می گیرد و گاهی این خود پارچه است که تنگ می شود.یکی از دلایل محبوبیت این مدل شلوار، وجود ترندهای ورزشی مختلف در دنیای مد است.

    بعد از ظهور این ترندهای جذاب، شلوار اسلش دیگر تنها یک شلوار ورزشی راحت و یا ارزان قیمت نیست؛ بلکه شلواری است که در صورت ست شدن با لباس های مناسب، بسیار هم مدرن و جذاب خواهد بود. هم چنین به دلیل وجود انواع مختلف شلوار اسلش، علاوه بر موقعیت های اسپرت و ورزشی، می توانید در موقعیت های رسمی تر نیز از آن استفاده کنید.

 

با شلوار اسلش چی بپوشیم

    چه شلوارهای اسلش رو دوست داشته باشید یا نه، این شلوارها جای خودشان را توی لباس های مردانه ثابت کرده اند و به این زودی ها هم رفتنی نیستند. شاید شما از آن دسته از آدم هایی باشید که سعی می کنند بیش ترین فاصله رو از این شلوارها داشته باشند یا یا از آن هایی که هر روز از این شلوارها می پوشند، بهتره که به توصیه های ما گوش کنید و تا جایی که می شود خوش تیپ به نظر بیایید.ما در این مقاله از زیورآنلاین، چند مدل ساده به شما پیشنهاد می کنیم تا کمی متوجه بشوید که چه طور باید این لباس ها رو پوشید.

    در کل خیلی سخته بخواهید تیپ رسمی و مجلسی با این شلوارها بزنید ولی ما به شما اطمینان می دهیم که ممکن خواهد. راه ساده اش که البته به درد فصل تابستان هم می خورد این است که با تی شرت جذب و یا ژاکت نازک که با کتونی ورزشی تضاد قشنگی ایجاد می کند، ست کنید. اسلش های فاق بلند یا بگی برای این تیپ خوب به نظر نمی رسد.

 

شلوار اسلش با پلیور یا هودی

    بهترین راه برای پوشیدن تی شرت یقه گرد و شلوار اسلش که یه پلیور ساده هم روی تی شرت بپوشید. در این موارد بهتره سراغ شلوار اسلش جذب یا شلوار ورزشی با پاچه کش دار بروید، چون اگر شلوار گشاد یا خیلی بگی باشد، استیل شما رو خراب خواهد کرد و خیلی بیش از حد راحتی می شود. اضافه کردن یه ژاکت به این ترکیب هم باعث می شود تیپ رسمی تر و مجلسی تری داشته باشید. یه جفت کتانی ورزشی تمیز هم با این تیپ عالی می شود. فقط تاکید می کنیم کثیف نباشند.

 

 

تیپ رسمی با شلوار اسلش

    این قسمت واقعا سخت است، چون کسی به شما نمی گوید با شلوار اسلش بروید سر کار، ولی می توان جوری این شلوارها رو پوشید که تیپ نیمه رسمی داشته باشید. بهترین گزینه واسه این کار شلوار اسلش جذب هست. این نوع شلوار زیاد تو چشم نمیزنه و با کفش کتونی خیلی خوب ست می شود. ترکیب این شلوار و کفش با تی شرت آستین بلند یا کوتاه و پالتو از الزامات این تیپ نیمه رسمی هست. در آخر جوراب ساده سفید و یک شال که شما رو گرم نگه دارد ریزه کاری های این تیپ خواهد بود.

 

بهترین شلوار اسلش های مردانه

    اول از همه باید بدانید که شلوارهای اسلش یا شلوارهای ورزشی برای راحتی درست شدند. اگرچه پایین و بالای زیادی هم داشتند، ولی همیشه هدف این شلوارها راحتی بوده و هست.با این حال باز هم این شلوارها فقط برای باشگاه و راحت بودن توی خونه نیستند و طراح های مد شلوارهای اسلش جایگاه خودشان را توی تیپ های رسمی تر هم پیدا کردند. ولی ست کردن این شلوارها با بقیه لباس ها گاهی سخت هست و دیدن این اشتباهات گاهی تو ذوق دیگران می زند و شاید هم باعث خنده برخی گردد. پس بهتر است به توصیه های ما گوش بدید تا شما هم جز این افراد نباشید.

 

شلوارهای مشکی

یکی از محبوب ترین رنگ ها، شلوارهای مشکی و ساده است که هم با بقیه لباس ها راحت تر ست می شود و هم چشم نوازتر است و همین طور بهترین پایه برای پوشیدن لباس های مختلف می باشد. معمولا هر ست شلواری که با رنگ های مختلف تولید می شود، حتما یک رنگ مشکی هم در بین آن ها خواهد داشت.

 

خاکستری و بقیه رنگ ها

    در حالی که سیاه و خاکستری محبوب ترین رنگ ها هستند ولی شلوارهای اسلش و ورزشی رنگ های دیگه ای هم دارند و یکی از محبوب ترین رنگ ها سبز تیره مثل رنگ لباس های نظامی هست و معمولا این رنگ در ست های مختلف می توان دید. پس رنگ های دیگر را هم مد نظر داشته باشید و حتما امتحان کنید.

 

 

تیپ زدن با شلوار اسلش

    برای تیپ های ورزشی و راحتی شلوارهای اسلش و ورزشی معمولا در مدل های گشادتر و بگی تر و رنگ های مختلف تولید می شود ولی برای تیپ های نیمه مجلسی انتخاب های زیادی در دسترس نیست که رنگ های سیاه، خاکستری، سرمه ای و سبز نظامی و تنگ تر و جمع و جور هستند.

 

 

کفش مناسب

    این شلوار را می توان با انواع مختلفی از کفش ها پوشید. اما اگر به دنبال گزینه ای مطمئن هستید، کتانی های ساق بلند بهترین انتخاب برای شما می باشند. سعی کنید کتانی های تان تمیز باشند تا ظاهرتان آراسته و شیک باشد. اگر می خواهید استایلی نیمه رسمی داشته باشید، می توانید کفش های رسمی بپوشید. کفش های بدون بند که بشود آن ها را بدون جوراب پوشید هم گزینه های خوبی هستند. بوت تیمبرلند و کفش لوفر در این دسته از کفش ها جای می گیرند. برای جلوه دادن بیش تر به ظاهر خود می توانید کفش هایی با رنگ متضاد را انتخاب کنید.

 

کتانی های راحتی

    این کتانی ها در رنگ ها و طرح های مختلف طراحی و تولید می شود. بهترین مورد استفاده از این کتانی ها هم با شلوار جین هست. همان طور که می دانید با این کتانی، تیپ های مختلفی می توان زد اما بیش تر توی باشگاه یا ورزش های بیرون از باشگاه این مورد را می بینیم.

 

کتانی های نیمه مجلسی

    این دسته از کتانی ها را راحت می توان از کتانی های راحتی تمیز داد چون معمولا کوچک تر هستند و رنگ بندی های کم تری دارند. این نوع از کتانی ها در چند سال اخیر بهترین گزینه برای پوشیدن با شلوار ورزشی می باشند چون بسیار راحت ست می شوند.

 

    کتانی های کژوال بهترین گزینه برای استفاده روزمره هستند و تو لباس های کاری هم جا دارند. کتانی های ساده به درد وقتی می خورند که کمد لباس هاتون پر از لباس های مختلف باشد. کتانی های سیاه و خاکستری که زیاد تضاد ناجور با بقیه لباس ها ایجاد نکنند و مهم تر از همه این که پوشیدن کفش های مختلف پیشنهاد می شود چون به هر شخصی یک مدل لباس می آید.

 

سخن آخر

    در هر عقیده ای که باشید فرقی نمی کند، در نهایت باید قبول کنید که شلوارهای اسلش جایگاه شان ثابت شده است، توصیه این هست که شما هم جزء استفاده کنندگان آن باشید. البته با توجه تنوع آنها می توانید هرجور که دوست دارید آن ها رو بپوشید ولی اگر حس خوبی به شما نمی دهد اجباری برای پوشیدن شوار اسلش نیست.

 

در ادامه نمونه هایی از مدل های شلوار های اسلش و ست کردن با آن را آورده ایم، امیدواریم مورد قبول و پسند شما عزیزان باشد:

مدل های مختلف از ست شلوار اسلش

ست با سو یشرت

ست با تی شرت

با سویشرت ورزشی

با پلیور کلاه دار

با کت جین

با کت چرم

با کت بلیزر

با تی شرت پولو

با پیراهن مردانه

با کاپشن

منبع: شیکستون، ریموج