معنای اولین فصل سال جدید یعنی لباس های جدید، یعنی اتفاق هیجان انگیزتر و هیچ چیزی نمی تواند جلودار آن باشد. اما باید بدانیم در این روزهایی که صبح ها هوا سرد و در طول روز گرم و شب ها دوباره سرد می شود، چه باید بکنیم. توصیه ما این است که برای انتخاب لباس مناسب بهار باید از ترکیب درخشان لباس های اصلی خود استفاده کنید و حتی با اضافه کردن اکسسوری های زیبا و مناسب به آن جلوه زیباتری ببخشید. در این مقاله از زیورآنلاین پیشنهاد هایی برای برای شما عزیزان بیان می کنیم. پس حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

 

موارد اصلی برای لباس مناسب در فصل بهار

    برای داشتن استایلی عالی در فصل بهار، باید از موارد ضروری شروع کنیم. اگر کمدی پر از لوازم ضروری دارید، می توانید به سادگی لباس مناسب خود را بیابید. می توان با اضافه کردن اکسسوری های شیک اعم از زیورآلاتی همچون دستبند، گردنبند، دستمال گردن به آن، لباس شیک بهاره ای داشته باشید. در زیر مواردی که باید از آنها شروع کنیم را می بینید:

 

تیشرت

    به دنبال تیشرتی با جنس شبیه به پارچه کشمیری باشید تا ظاهر زیبایی به استایل شما بدهد.

 

ژاکت نازک و سبک

    برای صبح ها و شب های سرد بهار، اضافه کردن یک ژاکت سبک به لباس راه عالی به نظر می رسد. یک کت هم استایل کلاسیکی به شما می دهد، ولی کت های جین برای بهار به روزتر هستند.

 

پیراهن راحت

    یک پیراهن یک انتخاب مناسب برای بهار است. فقط در این مورد به راحتی آن توجه کافی داشته باشید.

 

شلوار کوتاه

    این نوع از شلوارها، زمانی یک استایل کلاسیک رسمی و در حال حاضر، یک استایل غیررسمی محسوب می شود. شلوارهای کوتاه راحت به نظر می رسند، ولی در عین حال به قدر کافی برازنده هستند. به احتمال زیاد، شلوارهای فاق کوتاهی که تا بالای قوزک پا هستند، ایده آل به نظر می رسند. البته می توانید آن را با کفش های پاشنه بلند و یا اسپرت بپوشید تا یک لباس مناسب بهار داشته باشید.

 

اسنیکر سفید

    اسنیکر سفید به دلیل استایل غیررسمی که دارد، جلوه خاصی به لباس بهاره شما می دهد.

 

انطباق استایل خود را از زمستان به بهار

    احتمالا به خاطر پوشیدن کت های زمستانی ضخیم ایده ای برای روزهای گرم تر سال به ذهنتان نمی رسد. پس بهتر است، ادامه این مقاله را حتما مطالعه کنید:

- از شال گردن های ابریشمی به جای لباس های بافتنی استفاده کنید. از نوع رنگ روشن و شاد آن برای بستن به دور گردن، مچ دست و یا حتی کیفتان استفاده کنید.

-از کت کتان به جای پشمی استفاده کنید. نه تنها راحت تر است، بلکه وقتی هوا گرم شد می توانید آن را روی شانه های خود بیاندازید تا یک استایل راحت و لباس مناسب بهار داشته باشید.

 

- از کت های جین و یا جیر به جای خزهای مصنوعی استفاده کنید. نه تنها این نوع از کت ها برای هوای بهاری مناسب ترهستند، بلکه زیبایی لباستان را دو چندان می کنند.

لباس یقه اسکی خود را با یک لباسی که یقه بازتری دارند تعویض کنید. لباس های مود علاقه زمستانه خود را با لباس نو و زیبای دیگری جایگزین کنید، که مناسب آن فصل هستند. بلوزهای پسرانه با شلوار جین و رژ لب قرمز می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

ایده های لباس بهاره

    استایل امسال مربوط به ترکیب و تطبیق سبک های مختلف و عبور از خط قرمزها برای یافتن استایل مناسب شما است. در این جا لیستی از ترکیب های محبوب برای لباس مناسب بهار را برای شما آورده ایم:

-پلیور و دامن بلند. پلیورهای تان را کنار نگذارید؛ ولی به جای پوشیدن آن با شلوار جین از یک دامن بلند استفاده کنید. دامن بلند با ظاهر بی عیب و نقصش استایل شما را جذاب تر خواهد کرد. می توانید این استایل را با کفش های پاشنه بلند تکمیل کنید.

 

- جین کوتاه به همراه میول (منظور کفش های جلو بسته و بدون محافظ)، که می تواند استایل شیکی برای خانم ها محسوب شود. جین کوتاه ظاهرغیررسمی دارد که با میول کلاسیک ترکیب خاصی ایجاد می کند.

 

 

- جین با جین. این استایل کمی غیرمتعارف به نظر می رسد، اما همان طور که گفتیم در دنیای مد قانون خاصی وجود ندارد. می توانید از شلوار جین به همراه پیراهن جین استفاده کنید و از یک کت چرمی برای کامل کردن استایل استفاده کنید.

 

- تاپ های نیم تنه و جین. این استایل همچنان که یک استایل غیررسمی محسوب می شود ولی دارای ظرافت های زنانه نیز است.

 

منبع: ویرگول