ما در این مقاله از زیورآنلاین در صدد این هستیم تا با ست کردن مدل گوشواره ها با مدل مویتان چهره شما را دلنشین تر کنیم. استفاده از هر مدل گوشواره ای برای هر مدل مویی مناسب نیست و توازن و زیبایی چهره شما را برهم می زند بنابراین با توصیه های گفته شده در این مقاله شاهد خواهید بود که جذابیت چهره شما افزایش پیدا خواهد کرد و نگاه ها را به خود جلب خواهید کرد.

    تطابق دادن زیورآلات و جواهرات با موها یک مهارت است که می تواند باعث آراستگی ظاهر شما گردد. گوشواره ها جزو زیورآلاتی هستند که باعث ایجاد جذابیت و جلب توجه دیگران به فرد می شوند ولی اما گاهی اتفاق می افتد که با رنگ و مدل موهای شما سازگاری ندارد. برای این منظور شما نیاز دارید به یک ترکیب مناسب از مدل و رنگ مو با گوشواره هایتان برسید.بنابراین در اینجا این سوال پیش می آبد که گوشواره مناسب با مدل مو ولباس شما چگونه باید انتخاب شود؟

 

نحوه ست کردن گوشواره ها با مدل مو

    در یک حالت کلی در استفاده از گوشواره ها شکل صورت و طول گردن طرف مهم است. اما به نظر می رسد عوامل دیگری نیز باید مورد توجه قرار گیرند. ما در اینجا به بررسی چندین دستورالعمل و راهکار برای تطبیق گوشواره ها با موها می پردازیم و تک تک آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

ست کردن گوشواره با مدل مو رو به پایین

    زمانی که شما موهای خود را رو پایین می آورید می توانید از یک جفت گوشواره میخی (گل گوش) استفاده نمایید. برای این که گوشواره های میخی قابل توجه تر باشند می توانید از سنگ های قیمتی مانند مروارید و اونیکس سیاه و سفید استفاده نمایید. اگر گوش شما دارای سوراخ های متعدد است می توانید آن ها را لایه بندی کنید و یک مجموعه زیبا و به صورت ستونی از گوشواره های میخی و روگوشی ایجاد کنید.

    رنگ های طلایی و نقره ای گوشواره های میخی (گل گوش) می تواند باعث ایجاد هماهنگی و تطبیق رنگ های فلزی با صورت شما گردد. البته این بدان معنی نیست که وقتی موهای خود را پایین می آورید حتما باید از مدل گوشواره میخی رو گوشی استفاده کنید شما می توانید از گوشواره های پر زرق و برق نیز استفاده نمایید.

 

ست کردن گوشواره با مدل مو شینیون

مدل موی شینیون زمانی است که موهایان را به صورت گره به سمت گردن ببرید. این حالت موی زیبا و بی نظیر برای موارد رسمی است. گوشواره های مورد استفاده برای پوشیدن با مدل موی شینیون گوشواره های آویزی ظریف هستند. طول گوشواره های آویزی قطر گردن و شانه های شما را برجسته خواهد کرد. همان طور که موهای شما به عقب برمی گردد و از چهره شما دور می شود یک گوشواره آویزی روشن می تواند چشم نوازی خاصی به چهره شما اضافه کند.

 

ست کردن گوشواره با مو کوتاه

    هنگامی که شما دارای موهای کوتاه هستید گوشواره های منطبق با موهای ما می توانید میخی و گوشواره قایقی و یا لاله گوش باشد. زمانی که شما از یک مدل موی کوتا استفاده می کنید به احتمال زیاد گوش های تان بیش تر در معرض دید قرار دارند که در این حالت بهترین نوع گوشواره برای شما میخی روگوشی و یا گوشواره های پانچی و لاله گوش هستند.توجه داشته باشید که شکل گوشواره ها در این مدل مهم تر از رنگ و متد آن ها است. در این مدل شما می توانید دستبند و گوشواره ای همرنگ انتخاب کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشید. توجه کنید که در مدل مو شما نباید لباسی بیش از حد شلوغ داشته باشید. در این مدل گوشواره های شما می توانند از جنس کریستال های درخشان و یا حتی الماس باشند.

 

ست کردن گوشواره با مدل جمع

این مدل زمانی است که موهای خود را در بالا جمع می کنید این مدل به دم خرگوشی نیز معروف است. در این مدل فاصله بین شانه و گوش بسیار زیاد است و گوش های شما به وضوح دیده می شوند. افرادی که چنین مدل و سبک مویی دارند می توانند از یک جفت گوشواره کلاسیک استفاده نمایند. گوشواره ای انتخاب نمایید که از هر زاویه ای درخشن به نظر برسد. گوشواره های آویزان بلند و نازک کلاسیک برای سبک موی بالا جمع شونده ایده آل هستند. هم چنین دیگر سبک گوشواره ای که با این سبک مو تطابق دارند گوشواره های حلقه ای هستند که باید به صورتی باشند که به طرفین نروند پس از انتخاب حلقه های بزرگ اجتناب کنید.

 

ست کردن گوشواره با مدل موی دم اسبی

دو راه برای انطباق گوشواره ها با مدل موی دم اسبی وجود دارد و همه چیز بستگی به طول موهای دم اسبی شما دارد. اگر موهای دم اسبی شما بلند باشد به راحتی می تواند با گوشواره های بلند منطبق شود. گوشواره های حلقه ای، بزرگ و میخی گزینه ای مناسب برای چنین مدل موهایی هستند و می توانند زیبایی دو چندانی به چهره شما ببخشند.مدل موی دم اسبی کوتاه نیاز به مراقبت کمتری نسبت به مدل بلند دارند. در این مدل مو شما می توانید از یک جفت گوشواره میخی بزرگ استفاده کنید و یا می توانید از گوشواره های ترکیبی که به صورت چسبیده به گوش هستند استفاده کنید.

 

ست کردن گوشواره با مدل موی بلند تا روی شانه

هنگامی که موهایی دارای اندازه طول شانه دارید یک خط مو در امتداد شانه شما ایجاد می شود که یک اصول کلی در ارتباط با طول و اندازه گوشواره ها به شما می دهد. یک جفت گوشواره ایده آل برای چنین مدل مویی می تواند رنگارنگ و بسیار بزرگ باشد اما باید اطمینان حاصل کنید که از خط شانه های شما عبور نمی کند.گوشواره های آویزی دایره ای و لوستر مانند برای موهای تا روی شانه مناسب هستند اما باید توجه کنید که گوشواره هایی که بلندتر و نازک تر هستند در موهای شما گم می شوند و برای چنین مدل مویی مناسب تیستند. بنابراین گوشواره هایی که فضای اطراف چهره شما را می پوشانند برای چنین مدل مویی مناسب هستند.

 

ست کردن گوشواره با مدل موی فر

موهای فرفری اغلب می تواند انتخاب نوع گوشواره را به چالش بکشد چون که احتمال گیر کردن گوشواره به موها وجود دارد. اگر شما از یک جفت گوشواره میخی استفاده کنید مطمنا بدون مشکل خواهد بود و به موهای شما گیر نخواهد کرد. اما اگر به دنبال چیزی بیشتر از یک جفت گوشواره میخی ساده هستید گوشواره های حلقه ای ایده مناسبی برای ست کردن با موهای فر شما می باشند. شما هم چنین می توانید طیف وسیعی از اندازه ها و بافت های گوشواره های حلقه ای را انتخاب کنید؛ گوشواره حلقه ای براق و یا چکش کاری شده می تواند یک تفاوت محسوس با گوشواره های حلقه ای ساده داشته باشد و چهره شما را جذاب تر کند.

 

ست کردن گوشواره با مدل موی آبشاری یک طرفه

زمان راه رفتن هنگامی که موی شما به صورت آبشاری و یک طرفه می باشد یک مدل موی ساده و شیک محسوب می شود که مدل گوشواره مناسب با این استایل مو گوشواره های کلاسیک آویز دار می باشند.مدل گوشواره هایی که ظریف و زنانه هستند و می توانید آن را با هر رنگ لباسی تطبیق دهید و یا حتی آن را با رنگ چشم خود مطابقت دهید. حتما توجه نمایید که در این مدل مو شما باید از انتخاب گوشواره های بیش از حد بلند اجتناب کنید چون چهره شما را کشیده تر نشان خواهند داد.

 

ست کردن گوشواره با مدل موی نصف باز نصف بسته

    موهای نصف بالا و نصب پایین بیشتر بر روی موهای بلند تمرکز دارد و بیشتر یک مدل موی زنانه است. هیچ گوشواره ای متناسب تر از یک جفت گوشواره میخی نگین دار برای این نوع مدل مو نمی تواند باشد. یک جفت گوشواره میخی با نگین های کریستالی و یا سنگ های قیمتی می تواند تطابق فوق العاده زیبایی را با این مدل مو داشته باشد. در این مدل مو شما باید از استفاده از گوشواره رنگارنگ و هر گونه شلوغی گوشواره اجتناب کنید.

 

بهره برداری از مطالب لوکس گلامور