اگر زیباترین و مناسب ترین اکسسوری های عروس را متناسب با لباس عروس تان انتخاب کنید در مهم ترین شب زندگی می درخشید. با انتخاب درست و مناسب اکسسوری عروس در زیباترین شب زندگی تان جلوه عروس و لباسش دو چندان می شود. لازم نیست همه اکسسوری ها یک جا با هم استفاده شوند، مهم این است که یک اکسسوری عروس خاص و زیبا انتخاب کنید.

    بی شک روز عروسی یکی از مهم ترین رویدادهای افراد بوده که همه دوست دارند در آن زیبا به نظر برسند. برخی تصور می کنند مهم ترین موضوع انتخاب لباس عروس است و به موارد دیگر توجهی نمی کنند، اما باید بگویم که در صورتی که لوازم دیگر مانند کفش، تور یا حتی گوشواره را درست انتخاب نکنید، به هیچ عنوان لباس تو چشم گیر نشان داده نمی شود. به همین دلیل در این مقاله از زیورآنلاین لیستی از مهمترین اکسسوری ها که برای همه عروس ها لازم است را برای تو جمع آوری کردیم:

 

اکسسوری های عروس

    دستبند: اگر لباس عروس بدون آستین یا دکلته است، حتما از دستبند استفاده کنید.

    گوشواره: با توجه به مدل لباس و موها باید انتخاب شود.

    گردنبند: بهتر است با گوشواره یا دستبند هماهنگ باشد و البته در صورتی که لباس عروس یقه اسکی یا یقه بسته است، استفاده از گردنبند توصیه نمی شود.

    گیره مو: می توان گفت امروزه مهم تر از تاج است و در هر مدل مویی به کار برده می شود.

    تور: در انتخاب تور عروسی حتما مدل و جنس لباس عروس را نیز در نظر بگیر.

    تاج: با توجه به تم عروسی باید انتخاب شود.

    تاج یکی از اکسسوری های عروس

  

 کفش: بعد از انتخاب لباس عروس و آرایش مناسب، کفش عروس مهم ترین گزینه به حساب می آید.

    ممکن است تا به حال متوجه نشده باشید، اما برخی از فلزات جلوه زیباتری با لباس های کاملا سفید ایجاد می کنند. نقره، پلاتین یا مروارید هم راه با های لایتی از طلا انتخاب خوبی برای لباس عروس سفید هستند. باید فلزاتی را انتخاب کنید که هم راه لباس عروس شما بهترین جلوه را داشته باشد.

   مروارید با تن رنگ نقره ای معمولا با تمام رنگ های لباس عروس از سفید یخی گرفته تا نباتی، کرم و شیری ست می شود. مرواریدهایی با تن صورتی یا گلبهی برای عروس خانم هایی که موهای شان بلوند و رنگ پوست شان بور و سفید است بسیار شیک و برازنده است و با تمام طیف های رنگ سفید لباس عروس هماهنگی دارد.

 

بهره برداری از مطالب سایت نمناک