دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خواهشمندیم زمان انتخاب و خرید به توضیحات و خصوصیات محصولات دقت نمایید!!

انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
پـرطرفـــدار ناموجود
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه
انگشتر فروهر مردانه

انگشتر فروهر مردانه

  • موجودی: ناموجود
  • کد کالا: Ring-30001

گزینه های موجود

مشخصات عمومی
نام کالاانگشتر فروهر مردانه استیل
کد کالاRing-30001
مناسب برایآقایان
مورد استفادهدائم، اسپورت
جزئیات انگشتر
جنس انگشتراستیل
رنگ انگشترنقره ای طلایی
سایز انگشتر10،11،12
قابل سایزنمی باشد
عرض انگشترروی انگشتر: حدودا 15 در 22 میلی متر زیر انگشتر: 3 میلی متر
وزن انگشترسایز 10: 37/45 گرم، سایز 11: 38/80 گرم، سایز 12: 39/15 گرم
سایر مشخصات
آبکاری طلادارد
رنگ ثابتبله
ضد حساسیتبله

محصولی که در تصویر مشاهده می شود انگشتر با نماد پاسارگاد می باشد. این انگشتر با توجه به نماد ذکر شده با عنوان انگشتر فروهر معروف می باشد. انگشتر فروهر با توجه به مدل و اندازه آن مناسب برای آقایان می باشد. این محصول دارای رنگ ثابت و ضد حساسیت می باشد.

مختصری درباره پاسارگاد

نام پاسارگاد در اصل به معنی نیکان روزگار است. نام اصلی شهر پاسارگاد چیزی شبیه « پَسَرگَد » بوده و تلفظ امروزی نیز درست است و رابطه‌ای میان این نام و « پارس » نیست. نام پاسارگاد از نام قبیلهٔ شاهان پارسی یعنی قبیله « پاسارگاد » گرفته شده که « آنان که گُرز گران می‌کشند » معنی می‌داده است.

همچنین گفته شده که پاسارگاد ممکن است تغییر یافته پارسه گراد باشد که معنی آن «شهر پارس» است. گراد و گورد و گرد (مانند دستگرد) معنی شهر می‌دهد. هلوک اظهار داشته که ممکن است نام ایلامی این محل در اصل بدرکاتا بوده باشد.

پاسارگاد در دشتی بلند به بلندای ۱۹۰۰ متر از سطح دریا، در حصار کوهستان جای گرفته است. در سده هفتم قمری اتابکی از سلغریان پارس در نزدیک آرامگاه کورش بزرگ مسجدی ساخت که در آن از سنگ کاخ ها استفاده شده بود.

مجموعه میراث جهانی پاسارگاد، مجموعه‌ای از سازه‌های باستانی برجای مانده از دوران هخامنشی است که در شهرستان پاسارگاد در استان فارس جای گرفته است. این مجموعه دربرگیرنده ساختمان هایی چون آرامگاه کوروش بزرگ، پاسارگاد، باغ پادشاهی پاسارگاد، کاخ دروازه، پل، کاخ بارعام، کاخ اختصاصی، دو کوشک، آب نماهای باغ شاهی، آرامگاه کمبوجیه، ساختارهای دفاعی تل تخت، کاروانسرای مظفری، محوطه مقدس و تنگه بلاغی است.

این مجموعه، پنجمین مجموعه ثبت شده در فهرست آثار میراث جهانی در ایران است که در نشست یونسکو که در تیرماه سال ۱۳۸۳ در چین برگزار شد به دلیل دارا بودن شاخص های فراوان با صددرصد آرا در فهرست میراث جهانی به ثبت رسید. برای مطالعه ادامه این مطلب تاریخی و فرهنگی ایران زمین می توانید از وبلاگ ما در زیورآنلاین بهره ببرید.

وزن و ابعاد انگشتر فروهر

انگشتر مردانه فروهر در سه سایز 10 (37/45 گرم)، سایز 11 (38/80 گرم) و سایز 12 (39/15 گرم) در زیورآنلاین موجود می باشد. نماید انگشتر در ابعاد 15 در 8 میلی متر می باشد. عرض و طول قسمت فوقانی انگشتر 15 در 22 میلی متر می باشد. عرض قسمت پایین انگشتر  3 میلی متر می باشد.

جنس و رنگ انگشتر فروهر

جنس انگشتر فروهر استیل با کیفیت بالا می باشد. رنگ انگشتر فروهر با توجه به تصویر با بدنه نقره ای و قسمت هایی در رنگ طلایی و مشکی مشاهده می شد. اطراف آن کار شده است. روی آن در اطراف نماید پوشیده از نگین های کریستالی براق می باشد که به صورت مخراج می باشد.

 

انگشتر مردانه فروهر

انگشتر مردانه مدل فروهر

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب