دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خواهشمندیم زمان انتخاب و خرید به توضیحات و خصوصیات محصولات دقت نمایید!!

ست ساعت هابلوت کلاسیک فیوژن
ست ساعت هابلوت کلاسیک فیوژن
ست ساعت هابلوت کلاسیک فیوژن
ست ساعت هابلوت کلاسیک فیوژن
ست ساعت هابلوت کلاسیک فیوژن
ست ساعت هابلوت کلاسیک فیوژن

ست ساعت هابلوت کلاسیک فیوژن

  • موجودی: موجود
  • کد کالا: WT-Hublot-104410
مشخصات عمومی
نام کالاست ساعت هابلوت اسکلتون
کد کالاWT-Hublot-104410
مناسب برایبانوان، آقایان
مورد استفادهروزمره، اسپورت
جزئیات صفحه
قطر صفحهمردانه: 42 میلی متر، زنانه: 38 میلی متر
شکل صفحهگرد
رنگ صفحهطوسی
رنگ عقربه هارزگلد
عقربه های شب نماندارد
جنس شیشهضدخش معدنی
جزئیات بدنه و موتور
نام برند/ مدلHublot Classic Fusion
جنس بدنهاستیل با عیار 316
رنگ بدنهرزگلد مشکی
نوع تغذیه موتورکوارتز (باتری)
تعداد موتورسه موتور
کورنومتر/ کورنوگرافدارد
تقویم (تاریخ شمار)نمایشگر شب و روز
مقاومت در آبدر حد شست و شوی دست و صورت (3ATM)
سرعت سنجندارد
جزئیات بند
طرح بندرابر
نوع قفل بندکلیپسی ضامن دار
رنگ بندمشکی
عرض بندحدود 2 سانتی متر و 1/5 سانتی متر
سایر مشخصات
آبکاری طلادارد
رنگ ثابتبله
ضد حساسیتبله
گارانتییک سال ضمانت موتور و رنگ
جعبهدارای جعبه چوبی

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید ست ساعت مچی هابلوت (Hublot) مخصوص زوج می باشد. این ست جزء دسته کلاسیک فیوژن (Classic Fusion) می باشد. این محصول سه موتوره با تغذیه باتری (کوارتز) درجه یک ساخت شرکت میوتای ژاپنی می باشد. این محصول کرنوگراف می باشد و در قسمت راست صفحه (موقعیت ساعت 3) نمایشگر صبح و عصر و در سمت چپ صفحه (موقعیت ساعت 9) دقیقه شمار کرنوگراف می باشد. لازم به ذکر است ثانیه شمار ساعت نیز همان ثانیه شمار کرنوگراف نیز می باشد. این ساعت هابلوت به صورت اسپورت و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که مشاهده می کنید دو عدد پین فشاری بالا و پایین پین تنظیم ساعت قرار دارد که بالایی شروع به کار و پایینی باعث ریسیت شدن آن می شود. با توجه به مدل و شکل ست ساعت هابلوت آن را می توان به صورت اسپورت و روزمره استفاده نمود.

 

مختصری درباره هابلوت

برند هابلوت (Hublot) یک شرکت ساعت ساز لوکس سوئیسی است، که دفتر مرکزی آن در شهر نیون مستقر می باشد. ساعت های هابلوت همیشه با کیفیت هستند.

اولین بنیان گذار برند هابلوت کارلوکروکوبینا از ایتالیا بود که از خانواده معتبر ساعت سازان بود. عموی او شرکت ساعت سازی ایتالیایی Binda را تأسیس کرد. که در طول دوران شکوه خود، بسیاری از مدل های ساعت های ایتالیایی پرفروش را توسعه می داد. به لطف این منشا، کروکو ​​به طور طبیعی از سنت غنی ساعت سازی و طراحی رشد کرد. او بیش از 30 سال به طور گسترده در تجارت خانوادگی کار کرده است. با این حال، کروکو ​​با استعداد نگران آزادی خود برای پیروی از دیدگاه خود بود.

دیگر برندهای ساعت لوکس شروع به تقلید از طرح های هابلوت کردند. بنابراین، لاستیک، که قبلا در ساعت سازی دیده نمی شد، به ماده استاندارد ساعت های ورزشی تبدیل شد. اکثر برندهای ساعت امروزه مدلی با بند لاستیک ارائه می دهند که با مفهوم کروکو ​​شروع شد. در میان جدیدترین برندهای ساعت های لوکس موجود در بازار، هابلوت به خاطر ساعت های بی نظیر فیوژن خود شناخته شده است. طراحان هابلوت فلزات کمیاب، لاستیک، چرم، سرامیک و مواد را ترکیب می کنند تا نهایت راحتی، عملکرد و سبک را ارائه دهند. هابلوت اولین بند لاستیکی جهان را توسعه داد و به توسعه مواد جدید مانند آلیاژ اختصاصی King Gold ادامه می دهد. برای مطالعه ادامه این مطلب می توان به وبلاگ زیورآنلاین مراجعه نمایید.

 

جنس و رنگ ست ساعت هابلوت کلاسیک فیوژن

جنس بدنه این ست ساعت هابلوت از استیل با عیار 316 ساخته شده است و به خاطر آب کاری قوی و با ثباتی که به روی آن انجام شده، کاملا رنگ ثابتی و ضد زنگ می باشد. این محصول با بدنه  رزگلد و صفحه به رنگ طوسی ساخته شده است. بند ست ساعت هابلوت مشکی و از جنس رابر می باشد. 

 

موتور ست ساعت ست هابلوت کلاسیک فیوژن

سه موتور این ست از ساعت مچی هابلوت ساخت شرکت میوتای ژاپن می باشد. نوع تغذیه موتور نیز کوارتز درجه یک می باشد. موتور این ساعت مقاوم در برابر آب در حد شست و شوی دست و صورت می باشد.

 

ست ساعت مچی هابلوت اسکلتون

ست ساعت مچی هابلوت

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب