دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خواهشمندیم زمان انتخاب و خرید به توضیحات و خصوصیات محصولات دقت نمایید!!

سرویس زنانه طرح طلا مرواریددار
سرویس زنانه طرح طلا مرواریددار
سرویس زنانه طرح طلا مرواریددار
سرویس زنانه طرح طلا مرواریددار
موجود
سرویس زنانه طرح طلا مرواریددار
سرویس زنانه طرح طلا مرواریددار
سرویس زنانه طرح طلا مرواریددار
سرویس زنانه طرح طلا مرواریددار

سرویس زنانه طرح طلا مرواریددار طلایی

  • موجودی: موجود
  • کد کالا: HSJ-10026
مشخصات عمومی
نام کالاسرویس زنانه طرح طلا مرواریددار طلایی
کد کالاHSJ-10026
مناسب برایبانوان
مورد استفادهرسمی، مجلسی، لوکس
اقلام پکگردنبند، گوشواره, دستبند
جزئیات زنجیر/ گردنبند
مدل زنجیرطرح طلا با پلاک طرح گل مرواریددار
جنس زنجیر/ گردنبندبرنج
رنگ زنجیر/ گردنبندطلایی
وزن زنجیر/ گردنبند18.97 گرم
طول زنجیر/ گردنبند22 سانتی متر متغیر تا 27 سانتی متر
تعداد ردیف زنجیرتک لاین
نوع قفل گردنبندقفل و حلقه ساده (طوطی)
جزئیات دستبند
مدل دستبندطرح طلا مرواریددار
نوع دستبندتک لاین با پلاک طرح گل مرواریددار
جنس دستبندبرنج
رنگ دستبندطلایی
جنس سنگ/ نگیناتمی مخراج شده
نوع قفل دستبندقفل و حلقه ساده (طوطی)
طول دستبند19.5 سانتی متر
عرض دستبند0.5 سانتی متر
وزن دستبند8 گرم
جزئیات گوشواره
جنس گوشوارهبرنج
نوع گوشوارهآویز
شکل گوشوارهطرح طلا با پلاک گل مرواریددار
ابعاد گوشواره2.5 سانتی متر طول، قطر پلاک 1.5 سانتی متر
وزن هر جفت4.21 گرم
جنس سنگ/ نگیناتمی مخراج شده
رنگ گوشوارهطلایی
قفل گوشوارهاهرمی (فرنچ بک)
سایر مشخصات
آبکاری طلاآبکاری طلای 18 عیار
رنگ ثابتبله
ضد حساسیتبله
جعبهدارای جعبه مقوایی

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید سرویس بدل از جنس برنج با روکش طلای 18 عبار می باشد. این محصول شامل دستبند، گردنبند و گوشواره می باشد. زیورآلات و بدلیجات باید معیارهایی همچون ضدحساسیت بودن، ثابت بودن رنگ، ضد زنگ بودن و... باشند تا خریدار با خیال راحت بتواند آن را انتخاب کند؛ ما در مجموعه زیورآنلاین نیز تلاشمان بر این هست که محصولات با کیفیت و با دوام باشند. به همین علت محصول فوق نیز کاملا دارای معیارهای گفته شده می باشد. این محصول با نگین های اتمی مخراج شده بسیار شیک و مجلسی می باشد. این محصول کاملا مشابه طلا می باشد. البته با توجه به صحبت های گفته شده درست است که زیورآلات ما دارای رنگ ثابت هستند و از نظر کیفیت کاملا تضمین شده هستند ولی حتی اگر جنس طلا و نقره هم باشند باید نگهداری شوند که در ادامه به آن می پردازیم.

نگهداری از زیورآلات و بدلیجات

بدلیجات از جنس استیل یا برنج یا تیتانیوم مانند دیگر فلزات گران بها مثل طلا و نقره از دوام خیلی بالایی برخوردار نیستند و باید در نگهداری و استفاده از آن ها نکاتی را رعایت کنید تا عمر آن برای مدت طولانی تری افزایش یابد. چند مورد مهم از این موارد به شرح زیر است:
در ابتدا باید بدلیجات را در مکان مناسب نگهداری کنیم. پیشنهادی که داریم این است که بدلیجات و دیگر زیورآلات را جدا از هم و همین طور جدا از دیگر زیورآلات طلا و نقره نگهداری شوند. برای مثال اگر گردنبند دارید حتما آن را آویزان کنید. به صورت کلی توصیه می‌شود که بدلیجات با یکدیگر در تماس طولانی قرار نگیرند چون ممکن است با یکدیگر واکنش نشان داده و در نتیجه کیفیت و رنگ خود را از دست بدهند.

یکی دیگر از نکات مهمی که می تواند نقش کلیدی در طول عمر و ثابت ماندن رنگ و کیفیت بدلیجات داشته باشد این است که پس از هر بار استفاده، آن‌ها را تمیز نموده و در محل مناسب جهت نگهداری قرار دهیم. پس از اینکه هر بار از زیور آلات استفاده می‌کنیم، ممکن است مقداری از کرم دست، آب، عرق و یا هر ماده دیگری بر روی بدلیجات مانده باشد که به مرور زمان باعث کدر شدن بدلیجات می‌گردد. ضمنا اگر بعضی از این مواد بر روی بدلیجات باقی بماند ممکن است باعث اکسیده شدن زیورآلات شود و به کیفیت آن آسیب وارد نماید. توصیه این است که هر زمان قصد دارید از بدلیجات خود استفاده نمائید، قبل از آن از کرم، ادکلن و یا هر ماده شیمیایی دیگر استفاده نموده و پس از اینکه مواد مورد نظر از پوست شما پاک شد، اقدام به استفاده از زیور آلات بدلی خود بکنید. اگر هم زمانی بدلیجات شما به ماده ای شیمیایی آغشته شد سریعا آن را پاک نموده و سپس خشک کنید. پس از اینکه زیورالات شما خشک شد نیز همان طور که پیشتر گفته شد آن را در مکانی خشک و بدون رطوبت و به دور از فلزات دیگر نگهداری کنید.

جنس و رنگ سرویس زنانه طرح طلا

جنس محصول برنج با آب کاری طلای 18 عیار می باشد. همان طور که دیده می شود رنگ محصول به رنگ طلایی و کاملا مشابه به طلا می باشد. نگین های به کار رفته در این محصول اتمی مخراج شده می باشند. مرواردهای به کار رفته نیز مصنوعی می باشند.

ابعاد و وزن سرویس زنانه طرح طلا

گردبند محصول به طول 44 سانتی متر با آویز 45 سانتی متر و با وزن حدود 19 گرم می باشد. آویز با پلاک مرواریدی با قطر 1.5 سانتی متر می باشد. دستبند  با طول 19.5 سانتی متر و وزن حدود 8 گرم می باشد.  گوشواره های این محصول با وزن حدود 4 گرم می باشد. ابعاد گوشواره به این صورت است که طول 1.5 سانتی متر، عرض 1.5 سانتی متر و طول با قفل 2.5 سانتی متر می باشد. عرض قسمت زنجیری محصول 0.5 سانتی متر می باشد

 

نیم ست طرح طلا

سرویس طرح طلا

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب