دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خواهشمندیم زمان انتخاب و خرید به توضیحات و خصوصیات محصولات دقت نمایید!!

مشخصات عمومی
نام کالانیم ست سواروسکی
کد کالاHSJ-10211
مناسب برایبانوان
مورد استفادهدائم، مجلسی
اقلام پکپلاک زنجیر، گوشواره
جزئیات پلاک
جنس پلاکفول استیل محصول ژوپینگ
فرم پلاکآویز بلند (سرح ستاره با با لاین آویز)
رنگ پلاکنقره ای
ابعاد پلاک60 در 15 میلی متر
ضخامتقطر نگین های سوارسکی 7 میلی متر
وزن پلاک10/35 گرم
نگینسواروسکی
سنگاتریشی اصل
جزئیات گوشواره
جنس گوشوارهفول استیل برند ژوپینگ
نوع گوشوارهآویز بلند
شکل گوشوارهستاره با لاین آویز
ابعاد گوشواره70 در 15 میلی متر
وزن هر جفت21/10 گرم
جنس سنگ/ نگینسواروسکی با سنگ های اتریشی اصل
رنگ گوشوارهنقره ای
قفل گوشوارهمیخی
سایر مشخصات
آبکاری طلاروکش طلا
رنگ ثابتصددرصد
ضد حساسیتصددرصد
جعبهجعبه اصل سواروسکی

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید نیم ست شیک و خاص برند پرطرفدار و معروف سواروسکی که شامل گوشواره، پلاک و زنجیر به همراه جعبه اصل سواروسکی می باشد. پلاک و گوشواره این محصول به صورت آویز بلند با سنگ های اتریشی اصل و قسمت های فلزی استیل شرکت ژوپینگ با آب کاری طلا می باشد. مدل گوشواره و پلاک به صورتی هست که در بالا نگین های سواروسکی به صورت ستاره کنار هم قرار گرفته اند و با دو زنجیر دیپلمات به صورت آویز با نگین سواروسکی می باشد. این محصول مناسب خانم ها برای استفاده روزمره و مجالس می باشد این محصول فوق العاده زیبا می باشد. 

 

تاریخچه برند سواروسکی

    سواروسکی (Swarovski) یک شرکت اتریشی سازنده شیشه کریستال های تزئینی، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۹۵ توسط دانیل سواروسکی تاسیس شده است. سواروسکی علاوه بر تولید کریستال و لوازم تزئینی، به تولیدات متفاوت دیگری همچون سازه های مرتبط با چشم پزشکی مانند عدسی و شیشه های عینک، شیشه تلسکوپ های پیشرفته، دوربین اسلحه شکاری و دوربین های شکاری نیز مشغول می باشد.

    جواهراتی که به خاطر کریستال های برش خورده سواروسکی محبوب هستند توسط یک دستور شیمیایی خاص تهیه می شوند تا بتوانند اصالت برند سواروسکی را حفظ کرده و منحصر به فرد باشند.

    این شیشه های کریستالی با ذوب کردن مخلوطی از شن و ماسه کوارتز، منیزیم، پتاس و سودا در دمای بالا تولید می شوند. برای ایجاد این شیشه های کریستال که به راحتی اجازه عبور نور از خود و شکل گیری یک طیف رنگین کمانی را می دهند از این ترکیبات به اندازه خاص استفاده می شود. برخی دیگر از محصولات برند زیورآلات سواروسکی نیز از پوشش های ویژه فلزات که با ترکیبات مخصوص شیمیایی به دست آمده است استفاده می کنند و حالتی مانند رنگین کمان به سطح کریستال می بخشد.

 

ابعاد و وزن نیم ست سواروسکی

پلاک و زنجیر با وزن حدودا 10/35 گرم می باشد. ابعاد پلاک 7 در 1/5 سانتی متر می باشد. زنجیر به صورت جدا به طول حدودا 45 سانتی متر می باشد. گوشواره ها نیز با هم حدودا 21/10 گرم با ابعاد 7 در 1/5 سانتی متر می باشد. نگین های سواروسکی این محصول با قطر 7 میلی متر می باشند.

 

جنس و رنگ نیم ست سواروسکی

جنس این محصول فلز کوپر و در رنگ نقره ای با روکش نقره می باشد. این محصول پوشیده است سنگ های براق اتریشی می باشد.

 

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب