دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خواهشمندیم زمان انتخاب و خرید به توضیحات و خصوصیات محصولات دقت نمایید!!

گوشواره YSX نگین دار
گوشواره YSX نگین دار
گوشواره YSX نگین دار
گوشواره YSX نگین دار
ناموجود
گوشواره YSX نگین دار
گوشواره YSX نگین دار
گوشواره YSX نگین دار
گوشواره YSX نگین دار
مشخصات عمومی
نام کالاگوشواره YSX نگین دار
کد کالاEAR-20084
مناسب برایبانوان
مورد استفادهدائم، اسپورت
جزئیات گوشواره
جنس گوشوارهاستیل
نوع گوشوارهنگین دار اهرمی
ابعاد گوشوارهقطر 1.5 سانتی متر با طول 2.5 سانتی متر
وزن هر جفت4.5 گرم
رنگ گوشوارهطلایی
قفل گوشوارهاهرمی (فرنچ بک)
سایر مشخصات
آبکاری طلادارد
رنگ ثابتبله
ضد حساسیتبله
جعبهدارای جعبه مقوایی

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید گوشواره با طرح ژورنالی دارای نگین های کریستالی به صورت آویز می باشد. این گوشواره مناسب بانوان برای استفاده روزانه و دائم و مجلسی می باشد. محصول دارای آب کاری قوی و با کیفیت می باشد. مدل قفل گوشواره اهرمی (فرنچ بک) می باشد. این گوشواره محصول شرکت YSX می باشد.

برند شرکت YSX

ysx شرکتی است که در زمینه توسعه، ساخت و فروش عمده جواهرات تخصص دارد. محصولات این شرکت شامل سرویس و نیم ست، گردبند، گوشواره، انگشتر، دستبند، و غیره است. مواد جواهرات YSX عمدتا از استیل، مس و نقره همراه با روکش طلا می باشد. این شرکت محصولات خود را با سنگ های درخشان مانند کریستال زیرکنیا تولید می کند که جلوه زیبایی به کارها می دهد و البته ست کردن آن با پوشیدنی های دیگر بسیار جذاب و شیک خواهد بود.

کمپانی برند YSX کار خود را از سال 2004 در چین آغاز کرده و توانسته سهم خوبی از بازار بدلیجات در دنیا جذب کند به طوری که انواع عمده فروشگاه های این برند در آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا، آسیا، آفریفا و اقیانوسیه می باشند.

وزن و ابعاد گوشواره نگین دار

وزن گوشواره 4.5 گرم می باشد. قطر بدنه حلقه ای گوشواره 1.5 سانتی متر می باشد. طول گوشواره از انتهای آویز بلند تا محل اتصال به گوش حدود 1.5 سانتی متر می باشد. 

رنگ و جنس گوشواره نگین دار

رنگ بدنه گوشواره طلایی می باشد. لازم به ذکر است محصولات YSX و Xuping رنگ طلایی مقداری تمایل به رزگلد دارد و این محصول نیز جرء آن دسته است و کاملا به رنگ طلا می باشد. این محصول با آب کاری طلا قوی دارای رنگ ثابت و بدون حساسیت می باشد. نگین های این محصول کریستال الماس درخشان هستند.

 

گوشواره نگین دار زنانه

گوشواره زنانه ژورنالی

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب