دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خواهشمندیم زمان انتخاب و خرید به توضیحات و خصوصیات محصولات دقت نمایید!!

نیم ست فلاور طلایی طرح طلا 10167
نیم ست فلاور طلایی طرح طلا 10167
جدید
نیم ست فلاور طلایی طرح طلا 10167
نیم ست فلاور طلایی طرح طلا 10167

نیم ست فلاور طلایی طرح طلا 10167

  • موجودی: موجود
  • کد کالا: HSJ-10167
مشخصات عمومی
نام کالانیم ست فلاور طلایی طرح طلا
کد کالاHSJ-10167
مناسب برایبانوان
مورد استفادهدائم
اقلام پکپلاک، زنجیر، گوشواره
جزئیات پلاک
جنس پلاکاستیل
فرم پلاکفلاور
رنگ پلاکطلایی
ابعاد پلاکپلاک2.5 در 2 سانتی متر (طول 3.5 سانتی متر)
وزن پلاکپلاک و زنجیر 4.73 گرم
جزئیات زنجیر/ گردنبند
مدل زنجیردیپلمات
جنس زنجیر/ گردنبنداستیل
رنگ زنجیر/ گردنبندطلایی
طول زنجیر/ گردنبند45 سانتی متر
تعداد ردیف زنجیرتک لاین
نوع قفل گردنبندقفل و حلقه ساده (طوطی)
جزئیات گوشواره
جنس گوشوارهاستیل
شکل گوشوارهفلاور طرح طلا
ابعاد گوشواره1.8 در 1.3 سانتی متر (طول 3.3 سانتی متر)
وزن هر جفتحدود 3.58 گرم
رنگ گوشوارهطلایی
قفل گوشوارهاهرمی (فرنچ بک)
سایر مشخصات
آبکاری طلادارد
رنگ ثابتبله
ضد حساسیتبله
جعبهدارای جعبه مقوایی

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید نیم ست مدل فلاور طلایی طرح طلا با پوشش نگین های اتمی آذین شده است. این نیم ست شامل پلاک، زنجیر و گوشواره می باشد. روی پلاک و گوشواره بسیار شیک و زیبا نگین کاری شده است. مدل زنجیر طبق تصویر دیپلمات و به طول 45 سانتی متر می باشد. این محصول مناسب خانم ها برای استفاده دائم و روزمره می باشد. این محصول بسیار دوست داشتنی و خاص می باشد. مدل قفل گوشواره این محصول نیز اهرمی (فرنچ بک) می باشد.

وزن و ابعاد نیم ست فلاور طلایی طرح طلا

پلاک و زنجیر با وزن حدود 4.73 گرم می باشد. پلاک این نیم ست در ابعاد 2.5 در 2 سانتی متر می باشند. ضخامت پلاک حدود 3 میلی متر می باشد. گوشواره ها نیز در وزن 3.58 گرم می باشد. ابعاد گوشواره ها 1.8 در 1.3 سانتی متر می باشد. طول پلاک با قسمت آویز 3.5 سانتی متر و طول گوشواره ها با قفل به 3.3 سانتی متر می رسد.

جنس و رنگ نیم ست فلاور طلایی طرح طلا

جنس این محصول استیل دارای آب کاری طلا می باشد. رنگ بدنه محصول نیز طلایی می باشد. همان طور که قابل مشاهده هست روی پلاک و گوشواره های گل های زیبا با پوشش نگین های اتمی طراحی شده است.

نگهداری از زیورآلات و بدلیجات

بدلیجات از جنس استیل یا برنج یا تیتانیوم مانند دیگر فلزات گران بها مثل طلا و نقره از دوام خیلی بالایی برخوردار نیستند و باید در نگهداری و استفاده از آن ها نکاتی را رعایت کنید تا عمر آن برای مدت طولانی تری افزایش یابد. چند مورد مهم از این موارد به شرح زیر است:
در ابتدا باید بدلیجات را در مکان مناسب نگهداری کنیم. پیشنهادی که داریم این است که بدلیجات و دیگر زیورآلات را جدا از هم و همین طور جدا از دیگر زیورآلات طلا و نقره نگهداری شوند. برای مثال اگر گردنبند دارید حتما آن را آویزان کنید. به صورت کلی توصیه می‌شود که بدلیجات با یکدیگر در تماس طولانی قرار نگیرند چون ممکن است با یکدیگر واکنش نشان داده و در نتیجه کیفیت و رنگ خود را از دست بدهند.

یکی دیگر از نکات مهمی که می تواند نقش کلیدی در طول عمر و ثابت ماندن رنگ و کیفیت بدلیجات داشته باشد این است که پس از هر بار استفاده، آن‌ها را تمیز نموده و در محل مناسب جهت نگهداری قرار دهیم. پس از اینکه هر بار از زیور آلات استفاده می‌کنیم، ممکن است مقداری از کرم دست، آب، عرق و یا هر ماده دیگری بر روی بدلیجات مانده باشد که به مرور زمان باعث کدر شدن بدلیجات می‌گردد. ضمنا اگر بعضی از این مواد بر روی بدلیجات باقی بماند ممکن است باعث اکسیده شدن زیورآلات شود و به کیفیت آن آسیب وارد نماید. توصیه این است که هر زمان قصد دارید از بدلیجات خود استفاده نمائید، قبل از آن از کرم، ادکلن و یا هر ماده شیمیایی دیگر استفاده نموده و پس از اینکه مواد مورد نظر از پوست شما پاک شد، اقدام به استفاده از زیور آلات بدلی خود بکنید. اگر هم زمانی بدلیجات شما به ماده ای شیمیایی آغشته شد سریعا آن را پاک نموده و سپس خشک کنید. پس از اینکه زیورالات شما خشک شد نیز همان طور که پیشتر گفته شد آن را در مکانی خشک و بدون رطوبت و به دور از فلزات دیگر نگهداری کنید.

نیم ست مدل گل زنانه

نیم ست زنانه طرح طلا

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب