دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

خواهشمندیم زمان انتخاب و خرید به توضیحات و خصوصیات محصولات دقت نمایید!!

نیم ست مدل دسته گل صورتی وینویز 10701
نیم ست مدل دسته گل صورتی وینویز 10701
جدید
نیم ست مدل دسته گل صورتی وینویز 10701
نیم ست مدل دسته گل صورتی وینویز 10701

نیم ست مدل دسته گل صورتی وینویز 10701

  • موجودی: موجود
  • کد کالا: HSJ-10701
مشخصات عمومی
نام کالانیم ست مدل دسته گل صورتی وینویز
کد کالاHSJ-10701
مناسب برایبانوان
مورد استفادهدائم
اقلام پکپلاک، زنجیر، گوشواره
جزئیات پلاک
جنس پلاکاستیل
فرم پلاکمدل دسته گل صورتی
رنگ پلاکطلایی
وزن پلاکپلاک و زنجیر 12.29 گرم
جزئیات زنجیر/ گردنبند
مدل زنجیرماری
جنس زنجیر/ گردنبنداستیل
رنگ زنجیر/ گردنبندطلایی
طول زنجیر/ گردنبند45 سانتی متر
تعداد ردیف زنجیرتک لاین
نوع قفل گردنبندقفل و حلقه ساده (طوطی)
جزئیات گوشواره
جنس گوشوارهاستیل
شکل گوشوارهدسته گل صورتی
ابعاد گوشواره2.5 در 2.5 سانتی متر
وزن هر جفتحدود 12.99 گرم
رنگ گوشوارهطلایی
قفل گوشوارهمیخی
سایر مشخصات
آبکاری طلادارد
رنگ ثابتبله
ضد حساسیتبله
جعبهدارای جعبه مقوایی

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید نیم ست مدل دسته گل صورتی تولید برند وینویز (Viennois) می باشد. این نیم ست شامل پلاک، زنجیر و گوشواره می باشد. پلاک و گوشواره بسیار شیک و زیبا مثل دسته گل طراحی شده شده است. مدل زنجیر طبق تصویر ماری و به طول 45 سانتی متر می باشد. این محصول مناسب خانم ها برای استفاده دائم و روزمره می باشد.

وزن و ابعاد نیم ست مدل دسته گل صورتی وینویز 

پلاک و زنجیر با وزن 12.29 گرم می باشد. پلاک با ابعاد 3 در 3 سانتی متر و طول پلاک حدود 3.5 سانتی متر می باشد. گوشواره های این محصول نیز در ابعاد 2.5 در 2.5 سانتی متر می باشند. وزن جفت گوشواره ها نیز حدود 12.99 گرم می باشد.

جنس و رنگ نیم ست مدل دسته گل صورتی وینویز 

این نیم ست محصول برند وینویز استیل با آبکاری می باشد. رنگ بدنه این محصول طلایی و گل ها به رنگ صورتی کم رنگ و پر رنگ می باشد. این محصول دارای رنگ ثابت و بدون حساسیت می باشد.

نحوه نگهداری از این محصول

بدلیجات از جنس استیل یا برنج یا تیتانیوم مانند دیگر فلزات گران بها مثل طلا و نقره از دوام خیلی بالایی برخوردار نیستند و باید در نگهداری و استفاده از آن ها نکاتی را رعایت کنید تا عمر آن برای مدت طولانی تری افزایش یابد. چند مورد مهم از این موارد به شرح زیر است:
در ابتدا باید بدلیجات را در مکان مناسب نگهداری کنیم. پیشنهادی که داریم این است که بدلیجات و دیگر زیورآلات را جدا از هم و همین طور جدا از دیگر زیورآلات طلا و نقره نگهداری شوند. برای مثال اگر گردنبند دارید حتما آن را آویزان کنید. به صورت کلی توصیه می‌شود که بدلیجات با یکدیگر در تماس طولانی قرار نگیرند چون ممکن است با یکدیگر واکنش نشان داده و در نتیجه کیفیت و رنگ خود را از دست بدهند.

یکی دیگر از نکات مهمی که می تواند نقش کلیدی در طول عمر و ثابت ماندن رنگ و کیفیت بدلیجات داشته باشد این است که پس از هر بار استفاده، آن‌ها را تمیز نموده و در محل مناسب جهت نگهداری قرار دهیم. پس از اینکه هر بار از زیور آلات استفاده می‌کنیم، ممکن است مقداری از کرم دست، آب، عرق و یا هر ماده دیگری بر روی بدلیجات مانده باشد که به مرور زمان باعث کدر شدن بدلیجات می‌گردد. ضمنا اگر بعضی از این مواد بر روی بدلیجات باقی بماند ممکن است باعث اکسیده شدن زیورآلات شود و به کیفیت آن آسیب وارد نماید. توصیه این است که هر زمان قصد دارید از بدلیجات خود استفاده نمائید، قبل از آن از کرم، ادکلن و یا هر ماده شیمیایی دیگر استفاده نموده و پس از اینکه مواد مورد نظر از پوست شما پاک شد، اقدام به استفاده از زیور آلات بدلی خود بکنید. اگر هم زمانی بدلیجات شما به ماده ای شیمیایی آغشته شد سریعا آن را پاک نموده و سپس خشک کنید. پس از اینکه زیورالات شما خشک شد نیز همان طور که پیشتر گفته شد آن را در مکانی خشک و بدون رطوبت و به دور از فلزات دیگر نگهداری کنید.

نیم ست وینویز مدل گل

نیم ست زنانه مدل گل

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب